12 grudnia 2014

haul mieszany

Witajcie, kochani czytelnicy! Dziś jestem tu z dużym haul'em mieszanym. Mam wam do pokazania rzeczy ze sklepów: Empik, Reserved, Home&You. Są to ozdoby do pokoju, ale też coś do ubrania. No już nie przedłużam, zapraszam!



EMPIK:
 
Pierwszą rzeczą są takie srebrne, świąteczne gwiazdki i kuleczki do dekorowania. Są one za 9.99 zł


Tutaj są cztery ozdobne taśmy samoprzylepne, dwie jasnoniebieskie a dwie ciemnoniebieskie. Je znajdziecie za 15.99.


Takie metalowe, okrągłe, czerwono-białe pudełeczko w świąteczne wzorki kupicie  za 8.90.

Następną rzeczą są takie cztery kawałki filcu, każdy jest wielkości kartki A4. Były one w jednym opakowaniu, kosztowały 7.99 zł.


Zakupiłam sobie też takie 3 strony tektury falistej, w typowo świątecznych kolorach (złoty, czerwony,zielony), bardzo ładnie się mienią. Opakowanie, w którym były wszystkie kosztowało 4.99.

Tu mamy również 3 strony tektur falistych, natomiast kolory są zdecydowanie sylwestrowe, a na dodatek "kartki" pokrywa brokat. Jest to  w cenie 7.99

RESERVED:

W tym sklepie wybrałam sobie tylko, takie szare, mięciutkie papcie, na zimę idealne! Za 29.99

 HOME&YOU:


W home&you kupiłam taki śliczny, czerwony kubek z mikołajem, w cenie 14.99



Podsumowując był to taki bardziej dekoracyjne haul z paroma świątecznymi rzeczami.

Do następnego postu moi mili. Pozdrawiam, Zuzia <3.
Ps. Pamiętajcie żeby zostawić komentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz